Τελευταία ενημέρωση: 26 Αυγούστου, 2019
Τελευταία ενημέρωση: 26 Αυγούστου, 2019
Το παρόν συμφωνητικό περιγράφει την εγγύηση διαθεσιμότητας του δικτύου των υπηρεσιών της ηλεκτρονικής πλατφόρμας AfterSalesPro.gr (εφεξής “Η Εταρεία”). Η εγγύηση ισχύει για οποιονδήποτε πελάτη της AfterSalesPro.gr (εφεξής “Ο Πελάτης”) χωρίς οικονομική εκκρεμότητα την περίοδο διακοπής της διαθεσιμότητας του δικτύου.
Η Εταιρεία και ο Πελάτης συμφωνούν ότι οι παρακάτω όροι του συμφωνητικού υπηρεσιών είναι κοινά αποδεκτοί και περιγράφουν τα επίπεδα διαθεσιμότητας της υπηρεσίας.
Ο στόχος της Εταιρείας είναι να κρατήσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της διαθέσιμες στους Πελάτες της για το μέγιστο δυνατό χρόνικό διάστημα.
Φιλοξενία του λογισμικού (ηλεκτρονικής πλατφόρμας)
Η πλατφόρμα AfterSalesPro.gr φιλοξενείται σε διακομιστές (server) που προσφέρουν 99.99%
διαθεσιμότητα και η οποιαδήποτε αστοχία οφείλεται σε downtime των διακομιστών η επαναφορά του
συστήματος και των λειτουργιών είναι πέραν της δικαιοδοσίας της Εταιρείας. Για τη διαθεσιμότητα και
την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ. Εάν η Εταιρεία ή κάποιος Πελάτης
της, αναφέρει αδυναμία πρόσβασης στις υπηρεσίες της και αυτή η αδυναμία οφείλεται στη μη
διαθεσιμότητα των διακομιστών, η Εταιρεία ενημερώνει την εταιρεία παροχής Φιλοξενίας Ιστοσελίδων
(Hosting-DNS και υπηρεσιών που απορρέουν) το συντομότερο δυνατό.
Σφάλμα ή αστοχία στις υπηρεσίες AfterSalesPro.gr
Σε περίπτωση που παρατηρηθεί από τον Πελάτη οποιαδήποτε δυσλειτουργία ή αστοχία παροχής κάποιας
υπηρεσίας από την πλατφόρμα AfterSalesPro.gr, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία (μέσω
αποστολής e-mail) το συντομότερο δυνατόν. Στη συνέχεια η Εταιρεία οφείλει να διερευνήσει το πρόβλημα
και να δρομολογήσει την επίλυσή του. Ο Πελάτης θα ενημερωθεί για την εξέλιξη του αιτήματός του καθώς
και για την διαθεσιμότητα των υπηρεσιών όταν αυτά επανέλθουν στην κανονικότητα.
Για την υπηρεσία tracking των αποστολών, η πληροφορία που αναφέρεται στην εφαρμογή συλλέγεται
απευθείας από το σύστημα των εταιρειών courier. Η διαδικασία ενημέρωσης είναι δυναμική και το
σύστημα της εφαρμογής βελτιώνεται συνεχώς για να αποδίδει την κατάσταση των αποστολών με τον
καλύτερο δυνατό τρόπο. Στην περίπτωση που παρατηρηθεί κάποια αστοχία στην ορθή ενημέρωση της
κατάστασης μίας ή περισσοτέρων αποστολών, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία (μέσω
αποστολής e-mail) το συντομότερο δυνατόν ώστε η Εταρεία να δρομολογήσει την επίλυσή του.
Μερική ή ολική μη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών AfterSalesPro.gr
Σε περίπτωση που παρατηρηθεί από τον Πελάτη αδυναμία πρόσβασης ή παροχής των υπηρεσιών στην
πλατφόρμα AfterSalesPro.gr, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία (μέσω αποστολής e-mail) το
συντομότερο δυνατόν. Στη συνέχεια η Εταιρεία οφείλει να διερευνήσει το πρόβλημα και να δρομολογήσει
την επίλυσή του. Ο Πελάτης θα ενημερωθεί για την εξέλιξη του αιτήματός του καθώς και για την
διαθεσιμότητα των υπηρεσιών όταν αυτά επανέλθουν στην κανονικότητα.
Έως ότου επανέλθουν πλήρως οι υπηρεσίες της πλατφόρμας AfterSalesPro.gr, εφόσον ο πελάτης το
επιθυμεί, μπορεί να συνεχίσει να δημιουργεί αποστολές (voucher) χρησιμοποιώντας το λογισμικό που
παρέχεται από την εκάστοτε εταιρεία Courier χωρίς αυτό να επηρεάζει τη μελλοντική δραστηριότητά του
στην πλατφόρμα AfterSalesPro.gr. Για όλες τις αποστολές που θα δημιουργηθούν απευθείας μέσω του
λογισμικού της εταιρείας courier, ο Πελάτης φυσικά δεν επιβαρύνεται (στο λογαριασμό που διατηρεί στο
AfterSalesPro.gr) με καμία χρέωση για τη δημιουργία των αποστολών αυτών. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες
χρεώνονται ανάλογα με τη χρήση αυτών και όχι με κάποια μηνιαία συνδρομή.
Πολιτική Τιμολογήσεων, Επιστροφών, Ακυρώσεων & Διακοπής Υπηρεσιών
Disaster Scenario
Στην ιδιαίτερη περίπτωση όπου οι υπηρεσίες της πλατφόρμας AfterSalesPro.gr διακοπούν για
μεγαλύτερο διάστημα των 24 ωρών είτε υπάρξει προσωρινή ή μόνιμη απώλεια δεδομένων (από κακόβουλη ή
άλλή δευτερογενή αιτία), η ομάδα AfterSalesPro.gr θα μεριμνήσει για τη επίλυση του προβλήματος και
επαναφορά των μέγιστων δυνατών δεδομένων και υπηρεσιών εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Στην
περίπτωση που απαιτηθεί μεταφορά, μετεγκατάσταση ή/και επανεγκατάσταση (μέρους ή του συνόλου) της
ηλεκτρονικής πλατφόρμας AfterSalesPro.gr, η Εταιρεία θα ενημερώσει το σύνολο των ενεργών Πελατών της
για τη διαδικασία καθώς και την εξέλιξη αυτής.
Περιορισμοί