Η Simpler παρέχει στους πελάτες της AfterSalesPro 15% έκπτωση για 3 μήνες(*)!
Με την παραπάνω προσφορά, επωφελείστε από 15% έκπτωση για 3 μήνες μετά τον δωρεάν πρώτο μήνα.
* Η προσφορά ισχύει μόνο για τους πελάτες της AfterSalesPro που έχουν εξοφλήσει τουλάχιστον ένα τιμολόγιο υπηρεσιών και δεν είναι ήδη πελάτες στη Simpler.
Η προσφορά δεν περιλαμβάνει τα Payment Processing fees - παρά μόνο το μηνιαίο ποσό συνδρομής στο πακέτο που θα επιλέξει ο πελάτης.
Οφέλη χρήσης της υπηρεσίας Simpler:
Αυξήστε τα conversion rates σας!
Αύξηση του Conversion Rate με μέσο όρο πάνω από >25%
Αύξηση πωλήσεων & RoAS μέχρι και 81%
Αύξηση εγγραφών με μέσο όρο πάνω από >50%
Μείωση κόστους για τεχνικές υλοποιήσεις έως και €30,000 ετησίως
E-commerce Automation Suite
Το All-in-One Σύστημα Διαχείρισης Αποστολών & Παραγγελιών για ηλεκτρονικά καταστήματα
- Δημιουργήστε άμεσα vouchers αποστολής
- Παρακολουθήστε όλες τις αποστολές μαζικά από ένα dashboard
- Αυτοματοποιήστε την επαλήθευση αντικαταβολής
- Μειώστε τις επιστροφές και βελτιώστε τη διαδικασία επιστροφών
- Ενισχύστε τις θετικές κριτικές σας με έξυπνα follow-ups
- Συγκρίνετε και υπολογίστε τα κόστη των courier σε πραγματικό χρόνο
Testimonials
Πραγματικές εμπειρίες πελατών - Τι λένε για εμάς!
For our new e-shop we set up AfterSalesPro to handle Logistics sending everything through ACS. This is to replace our old system where we used ACS directly. There is no comparison in the ease, efficiency and error-trapping between the 2 options.
Previously we printed out each order from the system, created the sale and then manually created each and every shipping label (from the printed orders).
With the AfterSalesPro system we are still shipping through ACS but AfterSales picks up the customer details directly (including the amounts for cash on delivery as appropriate) and creates the label automatically once we initiate it. The only manual step we have is to check the customer address and phone details to trap errors prior to creating the labels.
To date the integration with our e-shop software has worked perfectly and the process has been reduced by approximately 70% timewise. Now we couldn't live without it.

Εξοικονομήσαμε χρόνο και λειτουργικά έξοδα. Η ομάδα της AfterSalesPro είναι πάντα δίπλα μας σε ό,τι ζητάμε, με προθυμία και άψογο επαγγελματισμό.


Συμμετέχετε στο Δωρεάν Webinar μας: Master E-Commerce Excellence
Ξεκλειδώστε εργαλεία και στρατηγικές για να αυτοματοποιήσετε βασικές διαδικασίες, να μειώσετε το λειτουργικό κόστος και να παρέχετε εξαιρετικές εμπειρίες πελατών
- Αυτοματοποιήστε επαναλαμβανόμενα tasks και εξοικονομήστε χρόνο
- Μειώστε το λειτουργικό κόστος με έξυπνα workflows
- Βελτιώστε την ικανοποίηση πελατών με ταχύτερη εξυπηρέτηση
- Λάβετε πραγματικές πληροφορίες από ειδικούς ηλεκτρονικού εμπορίου
Η Ασφάλεια δεν είναι Επιλογή—είναι Δεδομένο.
Λαμβάνουμε τα δεδομένα σας σοβαρά. Με πιστοποίηση ISO 27001, πλήρη συμμόρφωση GDPR, τακτικούς ελέγχους διείσδυσης και αυστηρούς ελέγχους πρόσβασης, η ασφάλεια είναι ενσωματωμένη σε όλα όσα κάνουμε.



Είμαστε περήφανοι που είμαστε μέρος του οικοσυστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου
Είμαστε ενεργά μέλη βασικών λειτουργιών της βιομηχανίας που προωθούν το ηλεκτρονικό εμπόριο—συνεργαζόμαστε, μοιραζόμαστε γνώσεις και υποστηρίζουμε τη βιώσιμη ανάπτυξη ολόκληρης της κοινότητας.


