Automatic connection of your eshop with happycourier
Direct interface to create and manage your shipments
Through the AfterSalesPro online platform, you can automatically create and print all happycourier vouchers for your order shipments. This is achieved by the automated interface of your eshop (Magento, WooCommerce/Wordpress, OpenCart, CS Cart, other platform with custom API) with the web services of happycourier.
Your orders are automatically synced from the eshop to the AfterSalesPro admin panel, from where you can select, create and manage all your shipments. The happycourier tracking code is automatically generated, while the customer is informed about the shipment via sms, so that they can follow its progress in real time.
The interface is achieved through an API. Creating an account and connecting is free. You are billed based on the total number of monthly shipments (voucher). To send an sms, the pre-purchase of sms credits is required. Request more information about the service or make a request for a free demonstration of the application.
INTERESTED?
IN BRIEF
All features of the application
More about happycourier
Η HAPPY COURIER δραστηριοποιείται στο χώρο των ταχυμεταφορών ,των διεκπεραιώσεων και των εισπράξεων. Δημιουργήθηκε από ανθρώπους με πολυετή πείρα και κύριος στόχος μας, από την αρχή, ήταν η συνέπεια. Η HAPPY COURIER χαρακτηρίζεται από την συνέπεια στους στόχους της, από την εμπιστοσύνη που δείχνει στους ανθρώπους της που αποτελούν το πιο πολύτιμο κεφάλαιο της, αλλά και από το όραμα που διέπει ολόκληρη την εταιρική φιλοσοφία της. Η HAPPY COURIER είναι εταιρία εγκεκριμένη από την Ε.Ε.Τ.Τ και αναλαμβάνει την διακίνηση εγγράφων και δεμάτων, με ταχύτητα και ασφάλεια εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Έχοντας στην διαθεσή μας εξειδικευμένους συνεργάτες και τοπικούς αντιπροσώπους, παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις για την μεταφορά των αποστολών μας. Εξασφαλίζουμε την απόδοση των αντικαταβολών και των εισπράξεων σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα διατηρώντας την ρευστότητα της επιχείρησής σας. Αξίζει να τονίσουμε ότι ο σχετικά περιορισμένος όγκος αποστολών που διακινεί ο κάθε αντιπρόσωπος, μας καθιστούν πρώτους στις ώρες παράδοσης στις πόλεις του δικτύου. Το πελατολόγιο της HAPPY COURIER αποτελείται από εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων, μεγάλα e-shop , εμπορικές και ασφαλιστκές εταιρίες,πολυεθνικές και οργανισμούς, καθως η HAPPY αποτελεί τον πιο αξιόπιστο καθημερινό συνεργάτη. Η HAPPY COURIER διαθέτει ένα σύγχρονο στόλο από μοτοσικλέτες και ημιφορτηγά διασφαλιζοντας την ποιότητα, την εγγυημένη και ασφαλή διεκπεραίωση όλων των αποστολών που αναλαμβάνει να διακινήσει. Όλες οι αποστολές που αναλαμβάνουμε είναι νομικά ασφαλισμένες σύμφωνα με το νέο χάρτη υποχρεώσεων προς τον καταναλωτή, που προβλέπει η Ε.Ε.Τ.Τ. Περαιτέρω, για το σύνολο των αποστολών που η αξία τους υπερβαίνει το ποσό των 200,00€ ο πελάτης έχει τη δυνατότητα ειδικής ασφαλιστικής κάλυψης ώστε να αισθάνεται πλήρως εξασφαλισμένος για την ασφάλεια της αποστολής του. H HAPPY COURIER είναι η ιδανική επιλογή για την επιχείρηση ή τον απλό καταναλωτή, που ζητά αποστολές με ταχύτητα, ασφάλεια, συνέπεια και υπευθυνότητα, καθως είναι βασική σας προτεραιότητα.
happycourier Tel. +30 2103470440 https://happycourier.gr/ [email protected]
WHAT THEY SAY ABOUT US
Actual customer experiences
LEARN MORE
AfterSalesPro services
Label Creation for shipments
Integrating your eshop with Courier companies to automatically create and print your orders vouchers.
Learn moreBulk tracking of your shipments
From the smart management page, you can bulk track the status of all your shipments.
Learn moreReturns Management
Complete system for managing return requests, as well as reducing returns, through smart tracking of risky shipments.
Learn moreCalculation of shipping costs
See the cost estimate per company for each shipment in real time. Reduce the overall cost and delivery time of your orders.
Learn moreDetailed statistics of your shipments
A complete panel with very useful statistics for all your shipments, returns and cash-on-delivery payments. A clear view of your online store.
Learn moreSend smart notifications to your customers
Schedule automated notifications for your customers, so that they have the best possible after-sales experience.
Learn moreBranded Tracking Page for your customers
Easy-to-use and mobile friendly page for your customers to track their package in real time.
Learn moreAutomatically send rating request
Your customers receive an automatic sms message to review your store on Skroutz, BestPrice, Facebook, Google with one click
Learn moreManage requests for phone orders
Organize your phone orders as you wish with the AfterSalesPro call request system
Learn moreManagement of “Pickup from store“
Planning and management of the orders to be received from the store. Complete control.
Learn moreOrders Preparation Efficiency
Get control over package preparation speed and identify any delays in preparing shipments from your warehouse. See which orders are delayed and which ones leave your warehouse on time.
Learn moreRequest a Free Demo
Schedule a demo right away, with no commitment, to see all the features of the app
Dedicated Account Manager
One of our representatives will be near you to explain all the features of the application and to guide you during the setup of your own eshop. They will be by your side at every step of your business development and provide you with consulting services to improve all your processes.
Free installation by our team
All setup and interfacing of your systems will be done entirely by or with appropriate guidance from our team. The application is compatible with all systems and online platforms so it does not require any special technical knowledge or changes on your part.